گوگل: ایمیل های شما خوانده می شود
پدافند فرهنگی

 

گوگل به تازگی قوانینی را به ثبت رسانده که امکان رصد پست های الکترونیکی شخصی افراد را برای این شرکت آسان و قانونی کرده است.


به گزارش سیتنا، آخرین بروز رسانی در قوانین گوگل منجر به افزایش نگرانی ها در خصوص قانونی شدن رصد کامل پست های شخصی کاربران و از بین رفتن کامل حد و مرز حریم شخصی افراد شده است.

 

با توجه به افشاگری های متعدد در خصوص از بین رفتن حریم شخصی افراد در فضای مجازی توسط ابرشرکت هایی مانند گوگل اما تا به امروز هرگز خبری در خصوص تغییر در قوانین خود این شرکت ها منتشر نکرده بود، اما نگرانی به وجود آمده این است که شرکت گوگل با وضع قوانین جدید هم اکنون می تواند پست الکترونیکی کاربران را مطالعه کنند و آنها را حتی برای اهداف مختلف اسکن کنند.


به گزارش باشگاه خبرنگاران، این نخستین باری است که از نوامبر گذشته تاکنون بخش یاد شده در شرکت گوگل به‌روز می‌شود و در آن به طور صریح گفته شده است که این شرکت اجازه دارد ایمیل‌های کاربران خود را بخواند.


در این بخش گفته شده است: «زمانی که وارد حساب کاربری خود می‌شوید و از طریق سرویس‌های مختلف گوگل محتوای مورد نظر خود را ذخیره، ارسال یا دریافت می‌کنید، شما برای گوگل و شرکای آن یک مجوز جهانی صادر می‌کنید تا از اطلاعات شما استفاده کند، آن را ویرایش کند، با آن کارهای مورد نظر خود را انجام دهد و آن را در سرویس‌های خود مورد استفاده قرار دهد.»

در ادامه این متن آمده است: «ورود شما به حساب کاربری شخصی و استفاده از خدمات گوگل به این معنا است که این شرکت می‌تواند انواع اطلاعات شما از محتوای خصوصی در ارتباطات شخصی گرفته تا اطلاعات عمومی و مربوط به شبکه‌های اجتماعی را مورد استفاده قرار دهد.

استفاده از این اطلاعات با اهداف محدود صورت می‌گیرد و برای ارتقاء خدمات گوگل به کار گرفته می‌شود»

 

این اقدام گوگل شاید تازگی چندانی نداشته باشد، اما این بار آشکارا بیان کرده است که ایمیل های شخصی کاربران را می خواند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 8 ارديبهشت 1393برچسب:گوگل: ایمیل های شما خوانده می شود, :: :: توسط : قوچاقی های مقیم سنه

درباره وبلاگ
به وبلاگ پدافند فرهنگی خوش آمدید.این وبلاگ سعی دارد مطالبی جامع در موضوعات مختلف برای شما عزیزان فراهم نماید.امید است مورد قبولتان واقع شود. با نظرات خود ما را راهنمایی فرمایید.
موضوعات