ابتکار ارتش سوریه برای جمع‌آوری لاشه 175 تکفیری + عکس
پدافند فرهنگی

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ هلاکت بیش از 175 نفر از عناصر تروریستی در غوطه شرقی در ریف دمشق این منطقه را برای گروه موسوم به جبهه‌النصره و گردان اسلام به سرزمین مرگ تبدیل کرد.

نیروهای ارتش سوریه در کمین بر سر راه گروهی از تروریستهای گروه موسوم به جبهه النصره و گروه موسوم به گردان اسلام شمار زیادی از آنها را در منطقه العتیبه در غوطه شرقی واقع در ریف دمشق به هلاکت رساندند.

بیشتر این افراد از اتباع عربستان، قطر و چچن بودند. نیروهای ارتش پس از به هلاکت رساندن این افراد سلاح‌های آنها را مصادره کردند.

جعفر یونس خبرنگار این شبکه در گزارشی از غوطه شرقی با اشاره به این که گروه های تروریستی رویایی را در سر می پروراندند که دستیابی به آن بسیار دشوار است گفت: آنها نتوانستند از تقدیر مرگ که برای آنها رقم زده شده بود فرار کنند. نیروهای ارتش سوریه در کمین خود موفق شدند بیش از یکصد و هفتاد و پنج تن از اعضای این گروه ها را به هلاکت برسانند.

در تصاویر منتشر شده از منطقه کمین، اجساد تعداد زیادی از این افراد که با وضع رقت‌باری روی زمین افتاده‌اند، دیده می‌شود و نیروهای ارتش سوریه برای جمع‌آوری لاشه‌های بیش از 175 تروریست‌ تکفیری از بولدوزر استفاده کرد.

یکی از نیروهای ارتش سوریه گفت: ما بر اساس اطلاعات امنیتی که درباره تحرکات گروهی از عناصر جبهه‌النصره و گردان اسلام در غوطه شرقی دریافت کردیم، توانستیم عناصر این گروه های تروریستی را به هلاکت برسانیم. شمار کشته‌های آنها به بیش از یکصد و هفتاد و پنج نفر می‌رسد و علاوه بر این تجهیزات زیادی نیز از آنها به دست آمده و مصادره شده است.

وی افزود: این عملیات نتیجه تنگ کردن عرصه بر این گروه ها در منطقه غوطه شرقی است که مانع از پیشروی گروه های تروریستی از اردن به سمت بئر القصب شدند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


درباره وبلاگ
به وبلاگ پدافند فرهنگی خوش آمدید.این وبلاگ سعی دارد مطالبی جامع در موضوعات مختلف برای شما عزیزان فراهم نماید.امید است مورد قبولتان واقع شود. با نظرات خود ما را راهنمایی فرمایید.
موضوعات