دانلود گلچینی از مداحی های کربلایی جواد مقدم
پدافند فرهنگی

 

Javad Moghadam (1).mp3  2.5M

 

Javad Moghadam (2).mp3 6.9M

 

Javad Moghadam (3).mp3 3.9M

  

Mahmod Karimi (1).mp3 5.9M

******************************************** 

حسین دین منه

دانلود

==========

اگه خدا قبول کنه

دانلود

==========

هوا هوای حسین

دانلود

==========

جان علی اصغر

دانلود

==========

از غم دوری کربلات

دانلود

==========

من ترانه غمم

دانلود

 

 

خال زیبای جمال دلربایت را بنازم ( مناجات )

کاش مثله دریا نبودی ( روضه حضرت اباالفضل (ع))

ابالفضلیا مدیون اباالفضلن ( شور )

هر شب دل شکسته ما در هوای توست ( شعرخوانی )

کرببلا پر از غم تموم سال محرم ( تک )

برای این نماز عشق من همیشه وضو دارم ( شور )

 **************************************************

شور 

کربلایی جواد مقدم

دیوونه ی کربلاتم

از بچگی مبتلاتم

سینه زن روضه هاتم

 مدیون چشماتم

وقتی شبا بی قرارم 

سرمو رو تربت میذارم

تو رو به یادم میارم 

دلبر و دلدارم

همه ی عشق ما     عطر سینه زنا

قربون پرچم     حرم کربلا ...

پخش و دانلود


شور
جواد مقدم
ذکر جنونم ذکر حسین 
فکر و خیالم فکر حسین 
شب های هئیت دل تو دلم نیست
آخه این دلم تو بین الحرمین ...

پخش و دانلود

 

شور

 جواد مقدم

کربلای تو دلمو برد 

نینوای تو دلمو برد

نیم نگاهه تو دلمو برد

بارِگاهه تو دلمو برد

 کرب و بلات گشته پایتخت دل

عشقت ارباب وا نموده بخته دل

گردنِ من داری حق آب و گل حسین ...

پخش و دانلود

 

شور 

جواد مقدم

دلبر ز من یادی کن امشب ،  دلم هوا تو کرده

بزار بگم بی پرده ، دل بیتو پر درده

مگه زیادم بردی ارباب ،  دلم نداره باور

برات می میرم آخر ای غریبه مادر...

پخش و دانلود 

 

شور 

جواد مقدم

کرب و بلا غروب شده بارون می باره 

کوچه سینه زنیمون خیسه دوباره

کرب و بلا چه سریه بازم جا موندم

 من چه شبایی رو با اشک به صبح رسوندم 

پخش و دانلود

 

شور 

جواد مقدم

سرخوش و مست از عشق ناب ازلی 

پخش و دانلود

 

 **************************************************

دریافت فایلهای صوتی :

 

دوباره خلوت شب باز هم بهانه ی تو ( شعرخوانی )

از صحن جامع رضوی پا به پای باد ( مدیحه سرایی )

دل زاری دارم دلبر و یاری دارم ( سرود )

یه دلبر و زیر دینش دلای خسته ( سرود )

برای این نماز عشق من همیشه وضو دارم ( شور )

کاشکی خونه ام توی کربلا بود ( شور )

روحم هر شب مثل زینب پروانه گلزار ضریح ( شور )

همه حاجت من همینه امیرم ( واحد )

در میان آفرینش شاهکاری زینبی ( شعرخوانی )

برای این نماز عشق من همیشه وضو دارم ( شور )

دله من در به دره به خدا در خطره ( شور )

عرش خدا خیمه عزای حسین است ( واحد )

وقتی خدا در عرش خود نقش دو چشمش میکشید ( شور )

خداحافظ ای سفره سبز افطار ( شور )

من عبدم و تو شاه علی ولی الله ( شور )

ای زخمی دنیا دلم بد کردی دنیا با دلم ( واحد )

ما حساب خود ز نااهلان جدا خواهیم کرد ( شعرخوانی )

دل منو حرم تو برده ( شور )

چه خوش سحر دارد درخت طیبه شیرین ترین ثمر دارد ( شعرخوانی )

اسیر شاه بی کفنم حرم فاطمه وطنم ( سرود )

در جود و کرم دست خدا هست حسن ( شعرخوانی )

ای که به شام سیاه مهتابی ( شور )

ای که به شام سیاه مهتابی ( شور )

مست و مدحوش شش گوشم ( شور )

دوباره توی این دلم غصه داره ( شور )

انا کلب الرقیه ( شور )


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


درباره وبلاگ
به وبلاگ پدافند فرهنگی خوش آمدید.این وبلاگ سعی دارد مطالبی جامع در موضوعات مختلف برای شما عزیزان فراهم نماید.امید است مورد قبولتان واقع شود. با نظرات خود ما را راهنمایی فرمایید.
موضوعات