پدافند فرهنگی

قابل توجه مسئولان محترم کباب شیشلیک خور و  آقای حسن روحانی رئیس جمهور دولت تدبیر و امید !



شبکه اعلام الحربی در گزارش میدانی خود از سوریه اعلام کرد: یکی از یگان‌های ارتش سوریه تسلط کامل خود را بر بخش‌های شرقی مناطق "کرم القاطرجی"، "طریق الباب" و "الحوانیه" تحکیم کرد. 

جنگنده‌های ارتش سوریه نیز یکی از سپرهای موشکی تروریست‌های داعش را منهدم کرد که در جریان این حمله نیروهای این سپر موشکی در ناحیه "جبل ثرده" جنوب دیرالزور هدف حملات جنگنده‌ها قرار گرفتند. 

ارتش سوریه با گلوله‌های توپ و به‌صورت مستقیم، مواضع و استحکامات نظامی گروه‌ تروریستی داعش در حومه "کتیبه ضامن" واقع در جنوب شرق فرودگاه دیرالزور را مورد هدف قرار داد. 

در ادامه ارتش این کشور ضمن درگیری با گروه‌های مسلح بر منطقه "کرم الطراب" در جنوب شهر حلب تسلط یافت. این درگیری موجب کشته و زخمی شدن تعدادی از تروریست‌های مسلح شد ویک تن از آنان نیز به اسارت درآمد. 

هم‌چنین پیش‌روی‌های قابل ملاحظه‌ای نیز از سوی ارتش سوریه در منطقه "المیسر"، "الجزماتی" و جبهه "حی المرجه"  و "حی الشیخ لطفی" واقع در شرق حلب صورت گرفت. 

اطلاعات دریافتی حاکی از آن است که ابوعبدالرحمن نور، سرکرده تروریست‌های «جیش الحلب» طی درگیری با ارتش سوریه روز یکشنبه در شهر حلب کشته شد. 

در نتیجه پیش‌روی‌های یاد شده، فرمانده عمومی نیروهای ارتش سوریه که "اخوة الواطنین" نامیده می‌شود، از ساکنان مردمی شمال شرقی شهر حلب خواست تا به خانه‌های خود بازگردند. 

وی اعلام کرد که ارتش عربی سوریه امنیت و ثبات را در مناطق مذکور برقرار کرده و موسسات و نهادهای دولتی نیز فعالیت مجدد خود را آغاز کرده‌اند.  

مرکز هماهنگی تروریست‌های مسلح اعلام کرد که با آتش سنگین ارتش سوریه، یکی از فرماندهان برجسته گروه جبهه النصره با نام "ابوعبدالله المصری" به هلاکت رسید. 

به‌علاوه ضمن تامین امنیت سمت غربی و جاده فرودگاه النیرب نیز توسط ارتش سوریه، محدوده عملیات خط آتش گروه‌های مسلح تروریستی نیز دورتر شده است.   


ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 15 آذر 1395برچسب:نابودی سپرموشکی داعش در , :: :: توسط : قوچاقی های مقیم سنه







زنی که بیشترین فرزند را در طول تاریخ به دنیا آورده یک زن روس است که در قرن هجدهم میلادی زندگی می کرده.
 
به گزارش القدس العربی، یک زن روس با به دنیا آوردن 69 فرزند رکورد بیشترین زایمان در طول تاریخ را از آن خود کرده است.
 
وی که یک زن روس و همسر یک کشاورز بوده است در قرن هجدهم میلادی زندگی می کرد.
 
وی 27 زایمان داشته است که 16 زایمان وی دوقلو بوده اند و چهار زایمان وی نیز 4 قلو بودند. 7 زایمان این زن نیز 3 قلو بودند.
 
همه فرزندان این زن و خود وی از سلامت کامل برخوردار بوده و تنها 2 پسر وی در هنگام به دنیا آمدن مرده بودند.
 
 

درباره وبلاگ
به وبلاگ پدافند فرهنگی خوش آمدید.این وبلاگ سعی دارد مطالبی جامع در موضوعات مختلف برای شما عزیزان فراهم نماید.امید است مورد قبولتان واقع شود. با نظرات خود ما را راهنمایی فرمایید.
موضوعات