پدافند فرهنگی

اجرای مداحی «منم باید برم...» توسط برادر سید رضا نریمانی در محضر مقام معظم رهبری ؛ 26 آبان 1395 ؛ حسینیه امام خمینی(ره) ؛ به همراه کیفیت HD
 


به گفته یکی از محافظان سابق فیدل کاسترو، بیش از ۶۳۸ بار آمریکا و مخالفان کاسترو برای ترور وی تلاش کرده اند، این فیلم داستانی از تقلای سازمان سیا برای ترور رهبر انقلاب کوبا با استفاده از قرص های سمی به دست معشوقه اوست.

 



امنیت و حفظ جان افراد سرشناس باعث شده است تا خودروسازان محصولاتی را برای ضدگلوله شدن طراحی کنند یا شرایط را برای این کار فراهم کنند. خودروهایی که ضدگلوله می‌شوند بر‌اساس دستورالعمل‌های خاصی به‌صورت کاملا حرفه‌ای تغییر داده می‌شوند و مواد و آلیاژهای مستحکمی به درون اسکلت این خودروها تزریق می‌شود تا بتوانند در برابر انفجارها و مین‌های ضد‌خودرو مقاومت کرده و حفاظت لازم را از سرنشینان خودرو به‌جا آورند. تمام بخش‌های خودرو مخصوصا بخش‌هایی که حیاتی هستند بازنگری می‌شوند و تغییراتی در آنها داده می‌شود تا بتوانند در برابر حملات شهری و حتی در برخی موارد سنگین از جان سرنشینان حفاظت کنند. 

افزایش ناآرامی‌ها در بسیاری از کشورها باعث شده است تا بازار این خودروها داغ باشد و افراد زیادی تمایل به خرید خودروی ضدگلوله داشته باشند. هر خودرویی برای تبدیل شدن به یک خودروی ضد‌گلوله مناسب نیست. صرف داشتن موتور قوی یا سایز بدنه بزرگ نمی‌تواند نتیجه مطلوبی در تبدیل کردن یک خودرو به خودروی ضد‌گلوله ایجاد کند. هر چند اکثر بخش‌های بدنه و فنی خودرو تقویت می‌شوند اما داشتن شاسی مناسب و همچنین فضای کافی در داخل جداره بدنه نیز شرط مهمی است. در ادامه با 10 خودروی برتر این حوزه آشنا خواهیم شد.

مرسدس بنز S600 استیت پولمن

شرکت بنز یکی از خودروسازانی است که خودروهای ضدگلوله‌اش طرفداران زیادی در میان سران و دولتمردان کشورهای جنگ‌زده یا کشورهایی که تهدیدات تروریستی در آنها زیاد است دارد. در مدل S600 استیت پولمن خودرو بسیار کشیده و بزرگ است و در ظاهر اصلا به نظر نمی‌رسد که این خودرو در برابر گلوله‌های مختلف می‌تواند از سرنشینانش حفاظت کند. چهره‌ها و مقامات مطرح زیادی از جمله فیدل کاسترو، الیزابت تیلور و الویس پریسلی از این مدل برای رفت‌و‌آمد خود استفاده کرده‌اند و آن را ترجیح می‌دادند. عموما خودروهایی که زره‌پوش می‌شوند در بخش پیشرانه و سایر مشخصات خودرو تغییراتی ایجاد می‌شود تا خودرو بتواند افزایش وزن را تحمل کند و عملکرد بالایی داشته باشد. این خودرو اما در حالت عادی 12 سیلندر است و می‌تواند 523 اسب بخار قدرت تولید کند که معمولا این قدرت با روش‌های مختلفی افزایش می‌یابد و قادر است ظرف 7 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برسد.


 تصاویر/ معروف‌ترین ماشینهای ضد‌گلوله‌های جهان
 
برای مشاهده ادامه مطب بر روی گزینه ادامه مطلب کلیک نمایید. 


ادامه مطلب...


دانلود آهنگ جدید عبدالرضا هلالی به نام سالار زینب 

ویژه ایام سوگواری ماه محرم ۹۴

دانلود آهنگ سالار زینب از عبدالرضا هلالی با لینک مستقیم helali n 300x300 

متن آهنگ عبدالرضا هلالی سالار زینب

ای که به خشکی لبات

دریا توسل می کند

موندم چجوری داغتو دنیا تحمل میکنه

دنیا تحمل میکنه

دنیا تحمل میکنه

گرم طوافن تا غروب

سرنیزه ها دور سرت

وقت نماز تیرها

سجاده میشه پیکرت

این موج که روی تنت

با گریه میریزه منم

زخمات لب وا میکنه

هر بار بوسه میزنم

با اه شونه میکشم

زلف پریشئون تو رو

با اشک روشن میکنم شام غریبون تو رو

حسین واااای وااااااای

حسین واااای وااااااای

تنت به زمین سرت به سنان سلام الله علیک ایها العطشان

پر از غم تو زمین و زمان

 سلام الله علیک ایها العریان

مرمل به دمادر خاک صحرایی حسین من

چرا ای تشنه لب بی یار و تنهایی

حسین من

حسین واااای وااااااای

حسین واااای وااااااای

حسین واااای وااااااای

قافله سالار من

کجایی ای دوای دردم

پی تو هرکجا میگردم

تورو تو قتلگاه گم کردم

ای بدن صد پاره

رو خاک داغ این صحرایی

چرا مقطع الاعضایی

بگو کجا برم تنهایی

 



این کلیپ زیبا گوشه ای از بیانات مقام معظم رهبری در مورد مذاکرات می باشد.

درباره وبلاگ
به وبلاگ پدافند فرهنگی خوش آمدید.این وبلاگ سعی دارد مطالبی جامع در موضوعات مختلف برای شما عزیزان فراهم نماید.امید است مورد قبولتان واقع شود. با نظرات خود ما را راهنمایی فرمایید.
موضوعات